.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جلسه پیگیری بحران کرونا، بازار در استانداری مازندران مطرح شد ؛
رمدانی: اصناف مازندران در مبارزه با کرونا پیشگام هستند / مشکلات فنی سامانه اصناف در طرح فاصله گذاری اجتماعی رفع شود / دغدغه های کرونایی ، افتصادی اصناف مورد توجه قرار گیرد / پذیرش مسئولیت سلامت کارکنان از سوی واحدهای صنفی غیرقابل قبول است
نماینده اصناف مازندران در اتاق اصناف ایران گفت : اصناف و بازاریان استان مازندران بیشترین همکاری را برای مبارزه با کرونا ویروس داشتند و علی رغم فشارهای اقتصادی در این مسیر پیشگام بودند .

شمال نیوز:  نماینده اصناف مازندران در اتاق اصناف ایران گفت: اصناف و بازاریان استان مازندران عباس رمدانی ،نائب رئیس اول سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور انتخاب ...بیشترین همکاری را برای مبارزه با کرونا ویروس داشتند و علی رغم فشارهای اقتصادی در این مسیر پیشگام بودند .

به گزارش شمال نیوز، عباس رمدانی در جلسه پیگیری بحران کرونا در بازار که در استانداری مازندران سخن می گفت با انتقاد از برخی تصمیمات کرونایی گفت : اصناف استان از همه تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا تمکین کردند اما برخی تصمیمات شتابزده موجب گله مندی آنان شد .

این مسئول صنفی به عدم رعایت فاصله اجتماعی و پرتکل های بهداشتی در فروشگاههای بزرگ و زنجیره ای اشاره کرد و افزود : در حالی که بازار با همکاری کامل تعطیل شدند و برخی واحدهای صنفی نظیر سوپر مارکت ها، میوه فروشی ها ،عرضه کنندگان گوشت، مرغ و ماهی، نانوایی ها و ...  که صنوف کم خطر و فعالیتشان بلامانع اعلام گردید با رعایت کامل مسائل بهداشتی فعالیت کردند اما مشاهده شد که در فروشگاههای بزرگ و زنجیره با ازدحام زیاد و عدم رعایت مسائل بهداشتی سلامت مردم به خطر افتاد و این تناقض رفتاری موجب گله مندی صنوف مختلف گردید .

 نماینده اصناف مازندران در اتاق اصناف ایران از استقبال اصناف مرکز استان از سامانه طرح فاصله گذاری اجتماعی مقابله با کرونا حبر داد و  گفت : اصناف مرکز استان استقبال خوبی را از سامانه طرح فاصله گذاری اجتماعی مقابله با کرونا انجام داده اند اما مشکلات ارتباط با سرور مرکزی و مسائل فنی سامانه مذکور موجب شد تا بسیاری از اصناف و بازاریان از ثبت مشخصات در این سامانه باز بمانند .

وی در این جلسه خواستار حمایت بیشتر مسئولان از اصناف و بازاریان استان شد و اظهار داشت : اصناف که در همه صحنه ها اعم از دفاع مقدس ، سیل و زلزله و تمامی حوادث غیر مترقبه ، کمک و یاور دولت بودند و در این شرایط هم همه نوع همکاری داشتند انتظار دارند دغدغه های اقتصادی آنان مورد عنایت و توجه بیشترمسئولان قرار گیرد .

نایب رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران اخذ تعهد از اصناف در سامانه وزارت بهداشت نسبت به پذیرش مسئولیت سلامت کارکنان را غیر قابل قبول دانست و خواستار اصلاح هر چه سریعتر آن در سامانه طرح فاصله گذاری اجتماعی مقابله با کرونا شد .

رمدانی تاکید کرد : هیچ مسئولیتی از جهت ابتلای کارمندان واحدهای صنفی به کرونا پس از بازگشایی نباید متوجه کارفرما و اصناف باشد و از این حق صنفی خود کوتاه نخواهیم آمد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.